Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2008 22:24 - СТИХ
Автор: maskara Категория: Други   
Прочетен: 392 Коментари: 0 Гласове:
0



Местата,от които идвам са бъдеще неясно.
Но е съвсем реална болката.
/Тя има гвоздеи и чук./

......................................................Прелетия разкош е съвместим,

......................................................но вените се пукат от преяждане

/Тя има гвоздеи и чук./

......................................................На топло в дрехата си пазя змия.

......................................................Компания от таралежи - хулигани

.......................................................................я искаха

.................................................................и беше слаба тя.
/Тя има гвоздеи и чук./

В местата от които идвам неканен гарван гледа строго.
С перо от себе си ще ти напиша стих.

................................................Сега ще ми поставят диагноза,

................................................ще ми предпишат хапчета...

................................................Дори за китките ми ще пришият гривни.

................................................И в случай,че забравиш името ми,

................................................ще го прочиташ върху всеки южен

................................................вятър

................................................или през всяка хладна тишина...
/Тя има гвоздеи и чук./
В местата от които идвам се плези някой,
а приликата с мен е очевидна.
Не е психоза или параноя.
Аз знам-
тя има гвоздеи и чук.
Разсечен е езикът и и гледа строго.

..........................................................В ръцете и краката ми

..........................................................все още зеят белези,

..........................................................чиито кратери изхвърлят

..........................................................заразена вече кръв...


...................................................Но името ми ще е върху всеки южен

...................................................вятър...

...................................................Дори през всяка хладна тишина...

...................................................И само твоето желание да го

...................................................прочиташ

...................................................ще пази всичките места в които съм

...................................................и от които идвам

...................................................макар присъствието...

...................................................На гарван строг...

...................................................Или на змия...
С перо от себеси ще ти напиша стих.

А онзи,който още и се плези
ще и открадне гвоздеите,чука
и в мрака гъст ще се продъни ТЯ!
............................................................

В местата от които идвам
с перо от себе си ти пиша стих...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maskara
Категория: Други
Прочетен: 39383
Постинги: 23
Коментари: 6
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930