Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2008 22:38 - гтнвмжгт
Автор: maskara Категория: Други   
Прочетен: 606 Коментари: 0 Гласове:
0



Няма как...
Ще покрие праха ми
гребена рошав
на една полудяла вълна...

Ще застана пред портите стари
на храм...
Ще поискам вода...

И трудно,
но не невъзможно
ще бъде
да отпия надежда...
И отровата сладка,
от която
кръвта ми
застива
ще отпия...
Няма как...

Ще заспя...
Няма как!...

Ще сънувам присъствие
в най-студената
черна
гора...

Ще сънувам как главата ми тегне
в най-добрата ръка...

И когато ще спра да сънувам,
ще поискам
пак
да заспя...
Няма как!...

.................................

А как ми се ще...
Как отчаяно драпам понякога
към онази отсрещна земя,
във която
се случват водоскоци от смях...

Там
непотребна тъга
не докосва дланта ми...
Там
сълзи
не прогарят пръстта...
Там
не питам за утре.
Там
не търся утеха
за извършен преди
кървав грях...

Там
все за първи път
те докосвам
и виждам,
и искам...

.....................
Но уви!...
Няма как...

Тук
все веднъж ще се случи
да покрие праха ми
гребена рошав
на една полудяла вълна...

А ти...
Само стискай зъби
и драпай
към онази отсрещна земя...

Там ще бъда за теб
всеки ден,
всеки час,
всеки миг
и ще чакам..
А после?
Пак и пак,
и пак...
И не пускай в главата си думите
"Няма как!"

Аз бях...
Аз вярвам..
Аз знам!

Има как!






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maskara
Категория: Други
Прочетен: 39362
Постинги: 23
Коментари: 6
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930